yankeeranch.blogg.se

USA Tour mars 2016 och händelser därefter...

Tisdag Thousand Oaks & Los Angels

Kategori: Allmänt

I tisdags åkte två bilar till Los Angeles kl 0600. Vi andra stannade kvar och fick en heldags guidning av Conny. Linda var extra fin i sin nyinköpta hatt.
 
 
 
 
Vi började dagen med morgonfika hos Conny för att sen åka till en Harley Davidson butik eftersom Richard behövde grejer till hojen. Gissa om jag blev glad när jag hittade en jättefin skinnväst till billig peng.
 
 
 
 
Vi åkte vidare och stannade till på vägen för att titta på den fantastiska utsikten.
 
 
 
Klockan närmade sig tolv och dags för lunch. Conny tog oss till ett litet hak som serverade mumsig snabbmat. Conny berättade att det på söndagarna är överfullt med hojåkare där.
 
 
 
Vi cruisade vidare längs Malibu Beach där ett hus i form av liten skokartong kostar 5 miljoner $....  Vi åkte förbi området där många kändisar bodde ex Wayne Gretsky. På hemvägen svängde vi förbi Stagecoach Inn som tyvärr var stängd.
 
 
 
 
Åter på hotellet blev det bubbelbad i Hotellets pool. Själv var jag glad att det fanns internet så jag kunde lägga upp lite bilder. De andra gänget var tillbaka från LA vid sextiden efter en lång med trevlig dag.
 
 
 
Kl 19 var det dags för middag på en Tysk restaurang som Conny rekomenderat. Medans vi väntade in de två som saknades passade vi på att ta en gruppbild.
 
 
 
 
Pappa Blarck njuter av en bira.
 
 
 
 
 
 
Tyvärr satt jag inte vi Lasses bord och missade storyn bakom denna.
 
 
 
Onsdagen blir 44 mil i bilen mot Vegas.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: